۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۳۲۶۲۶
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت از برگزاری اولین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان جیرفت با حضور اعضای کمیته پدافند غیر عامل شهرستان در دانشگاه جیرفت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت از برگزاری اولین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان جیرفت با حضور اعضای کمیته پدافند غیر عامل شهرستان در دانشگاه جیرفت خبر داد.

سعید برخوری افزود: پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیرنظامی است، که مهمترین وظیفه و کارکرد آن مختل نشدن زندگی عادی مردم در شرایط وقوع حادثه است.

وی تصریح کرد: تأثیر عامل فناوری به استراتژی های جدید، یک تأثیر گذاری محوری است و مولفه اساسی و نهادینه، تهدید فناوری برتری سازی تهدیدات و ویژگی آن، دانشی است که همواره در حال تغییر و پویایی است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت با بیان این مطلب که دانشگاه جیرفت آمادگی دارد در همه زمینه ها در راستای ارتقای فرهنگ عمومی تلاش کند، گفت: در راستای سطح آگاهی جامعه هدف کارگاه پدافند غیرعامل در این مرکز علمی برگزار شد که امیدواریم با اعلام نیازمندی ها از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان و منطقه بتوانیم در جهت نهادینه کردن فرهنگ آموزش و پژهش گام برداریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر