۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۲۴۲۲
مرکزی؛
مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی در جلسه ای که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و همکاران ایشان در روز شنبه 7 بهمن برگزار شد حضور یافت و ضمن قدردانی از زحمات این سازمان درحمایت و همکاری با ستاد اربعین حسینی بر خدمت به مردم در همه ی زمان ها تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی در جلسه ای که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و همکاران ایشان در روز شنبه 7 بهمن برگزار شد حضور یافت و ضمن قدردانی از زحمات این سازمان درحمایت و همکاری با ستاد اربعین حسینی بر خدمت به مردم در همه ی زمان ها تاکید کرد.

تقدير از دست اندرکاران سازمان برنامه و بودجه استان در ايام اربعين توسط دبير ستاد اربعين

مجید عسگری دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) خدمت به زائرین را عملی والا دانست که اجری اخروی دارد و با اشاره به اقدامات انجام شده خواستار برنامه ریزی لازم جهت ارائه ی خدمات مطلوب تر در سال های آتی شد. در پایان لوح سپاسی جهت قدردانی از خدمات سازمان برنامه و بودجه از جانب استاندار به خانم یادگاری رئیس این سازمان وهمچنین از زحمات دست اندرکاران عوامل اربعین سازمان با اهدا لوح سپاسی تقدیر به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر