۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۳۲۳۷۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه شهید صدوقی از بخش‌های مختلف پایگاه اورژانس هوایی استان یزد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت این مرکز قرار گرفتند.
به گزارش پایداری ملی،«احمد دهقان» با قدردانی از همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و شورای پدافند غیرعامل شهرستان‌ها در ایجاد جایگاه و پد فرود اختصاصی بالگرد در تمامی شهرستان‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر 108 نقطه اختصاصی در استان برای فرود بالگرد پایگاه اورژانس هوایی استان به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم ایجادشده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان یزد افزود: در یک سال گذشته بیش از 90 بیمار از دورترین نقاط استان و سایر شهرستان‌ها به نزدیک‌ترین مراکز درمانی مجهز انتقال یافتند.

«محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جریان این بازدید ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آیت‌الله شهید صدوقی (ره) در ایجاد پایگاه اورژانس هوایی استان، پرسنل و کادر پرواز این پایگاه، اظهار کرد: همه نسبت به حساسیت و اهمیت این کار واقف هستند و شاهد بازتاب مؤثر این امر خداپسندانه در نجات جان انسان‌ها هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: البته انتظارها و توقعات مردم در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده موجب می‌شود تا شما در امر خدمت به مردم، خدمات اورژانسی و درمانی را باکیفیت بسیار بالا انجام دهید.

«محمدصادق طهماسبی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت: آموزش و مهارت، آمادگی و حس نوع‌دوستی از ویژگی‌های شما نیروهای ارزشمند است و این کاهش زمان حضور در محل وقوع حادثه شایسته تقدیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر