۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۳۲۳۵۷
«محمدعلي طالبي» معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و «محمدصادق طهماسبي» مديركل پدافند غيرعامل استانداري از بخش‌های مختلف پايگاه اورژانس هوايي استان بازديد و ضمن ديدار و گفت و گو با پرسنل اين پايگاه، از آنها تجليل كردند.
به گزارش پايداري ملّي، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و مديركل پدافند غيرعامل استانداري ضمن ديدار با پرسنل پايگاه اورژانس هوايي استان، از بخش‌های مختلف اين پايگاه در فرودگاه بين المللي آيت الله شهيد صدوقي(ره) يزد بازديد كردند و در جریان گزارش‌های ارائه‌شده از سوي رئيس مركز مديريت حوادث و فوریت‌های پزشكي استان قرار گرفتند.

«محمدعلي طالبي» در اين ديدار ضمن تقدير از مسئولان دانشگاه علوم پزشكي آیت‌الله شهيد صدوقي (ره) يزد در ايجاد پايگاه اورژانس هوايي استان، پرسنل و كادر پرواز اين پايگاه، گفت: همه نسبت به حساسیت و اهميت اين كار واقف هستند و شاهد بازتاب مؤثر اين امر خداپسندانه در نجات جان انسان‌ها هستيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار ادامه داد: البته انتظارها و توقعات مردم در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده موجب می‌شود تا شما در امر خدمت به مردم، خدمات اورژانسي و درماني را باکیفیت بسيار بالا انجام دهيد.

بازديد معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از پايگاه اورژانس هوايي استان

«محمدصادق طهماسبي» مديركل پدافند غيرعامل استانداري در اين بازديد ضمن قدرداني از خدمات پرسنل پايگاه اورژانس هوايي استان در حوادث مختلف، بيان كرد: آموزش و مهارت، آمادگي و حس نوع‌دوستی از ویژگی‌های شما نيروهاي ارزشمند است و اين كاهش زمان حضور در محل وقوع حادثه شايسته تقدير است.

«احمد دهقان» رئيس مركز مديريت حوادث و فوریت‌های پزشكي استان نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از همكاري اداره كل پدافند غيرعامل استانداري و شوراي پدافند غيرعامل شهرستان‌ها در ايجاد جايگاه و پد فرود اختصاصي بالگرد در تمامي شهرستان‌ها، گفت: در حال حاضر 108 نقطه اختصاصي در استان براي فرود بالگرد پايگاه اورژانس هوايي استان به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم ایجادشده است و در يك سال گذشته بيش از 90 بيمار از دورترين نقاط استان و ساير شهرستان‌ها به نزدیک‌ترین مراكز درماني مجهز انتقال يافته اند.

در پايان اين ديدار معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با اهداي لوح تقدير از خدمات و زحمات پرسنل و كادر پرواز پايگاه اورژانس هوايي استان تجليل كرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر