۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۳۱۷۲۲
عالیپور معاون خدمات شهری:
سمینار علمی مدیریت بحران شهری روز گذشته و همزمان با سالروز وقوع زلزله بم و روز ملی ایمنی در برابر زلزله در اهواز برگزار شد.
به گزارش پایدار ملی، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در حاشیه این سمینار گفت: در مقابله با بحرانها و چالشها در حوزه های مختلف نیازمند نگاه علمی و راهکار های تخصصی هستیم. 

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری اهواز با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی در مقوله مدیریت بحران و نقش آن در ارتقاء، آمادگی و مقاوم سازی در مواجهه با بحران های گوناگون گفت: مجموعه شهرداری اهواز نگاه ویژه ای به آموزش در سطوح مختلف دارد و در همین رابطه هماهنگی های خوبی با انجمن علمی پدافند غیر عامل انجام شده است که به زودی در قالب انعقاد تفاهمنامه همکاری با این انجمن علمی مباحث آموزشی در سطوح مختلف به شهروندان اهوازی بویژه محصلین بعنوان یکی از مهمترین گروههای هدف ارائه خواهد شد. 

عالیپور افزود: تلاش برای بهره گیری از یافته های مدیریت بحران و دستاورد های علمی و تلفیق این دو مقوله در برخورد با انواع بحران های شهری و زیست محیطی از مهمترین اهداف و برنامه های مجموعه معاونت خدمات شهری و بطور ویژه در اداره مدیریت بحران این معاونت می باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر