۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۱۷۱۲
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: طرح‌های نظارتی بر مراکز تصفیه آب استان سمنان اجرایی می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، محمود قنبری صبح امروز در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریستی استان سمنان اظهار داشت: آب یک منبع حیاتی برای کشور به شمار می‌رود و این مهم همواره باید در تمامی ابعاد محافظت شود.

وی با بیان اینکه مسئله بیوتروریسم مسئله خطرناکی است تأکید کرد: باید به مسئله بیوتروریسم توجه ویژه‌ای داشته باشیم چراکه این مهم همواره منافع ملی ایران را تهدید می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه بیوتروریسم حقوق بشر و بین‌الملل را تهدید می‌کند خاطرنشان کرد: پدیده بیوتروریسم با حقوق بشر در تناقض است و کشور استکباری و قدرت‌طلب آمریکا نیز در رأس آن فعالیت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی درصدد از بین بردان منابع حیاتی این کشور برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تصریح کرد: مسئولان پدافندی باید در سراسر کشور نسبت به این مقوله هوشیار باشند.

قنبری آب را یک مایه حیاتی برای بشر دانست و گفت: طرح‌های نظارتی بر مراکز تصفیه آب استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بهره‌گیری و آسیب به جامعه بشری هستند یادآور شد: آحاد مردم و مسئولان باید در این راستا نسبت به افزایش و به‌روزرسانی تجهیزات اقدام کنند و هوشیارانه برای حفظ جان مردم بکوشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه غفلت از این مقوله بیوتروریسمی می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به ما وارد کند تأکید کرد: برای پیشگیری و مقابله با تهدیدات باید به‌صورت مدام نسبت به رصد تهدیدات احتمالی و پیگیری و رفع آن‌ها اقدام کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر