۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۳۱۷۰۳
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: راهکارهای مقابله با تهدیدهای بیوتروریستی به دلیل اهمیت آن در سطح جامعه توسط کمیسیون پیشگیری از تهدیدات این حوزه بررسی می شود.
به گزارش پایداری ملی، ایرج کارخایی صبح چهارشنبه در کمیسیون بررسی تهدیدات بیوتروریسم به میزبانی استانداری سمنان ضمن اشاره به اهمیت خود باوری در مقوله مقابله با تهدیدات، بیان کرد: با توجه به تهدیدات دشمن از سخت،ونرم امروز توجه به حوزه های نوین و نوپدیده خصوصا عرصه تهدیدهای بیوتریسم بسیارپراهمیت و ضروری محسوب می شود.

وی افزود: تهدیدهای بیولوژیک و بیوتروریسم از جمله تهدیدهای بحران آفرین و بحث بر انگیز که دارای سابقه تاریخی است که می تواند عامل افزایش نگرانی در جامعه بشری باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیوتروریسم را از عوامل بیولوژیکی مانند میکروب ها، باسیل ها و عوامل بیماری زایی دانست که می توان از آنها برای نابودی یک ملت استفاده کرد و گفت: تروریسم و شاخه ای از آن به نیم بیوتروریسم سابقه ای طولانی داشته و استفاده از آن به قرن بیستم باز می گردد لیکن باید در برابر این تهدیدات مقابله ای صحیح و درست را به کار گرفت.

کارخایی بیان کرد: ایجاد کمیسیون مقابله با تهدیدات بیوتروریسم در استانداری سمنان نشان می دهد که اهمیت این حوزه در تروریسم توسط مسئولان درک شده و همچنین عنایات ویژه ای به این امر می شود.

وی افزود: آمادگی در برابر بیوتروریسم بسیار حیاتی و مستلزم جدیت در امور آموزشی و مقابله ای است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر