۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۳۱۶۶۰
سردار باقری در بیست و دومین جلسه کمیته دائمی شورای عالی پدافند غیرعامل:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل کشور اصرار دارند که عمده فعالیت های پدافند غیرعامل با هماهنگی حداکثری با دولت انجام گرفته شود گفت: در این رابطه تلاش های زیادی برای هماهنگی انجام شده است و امید داریم که این هماهنگی برای پیشبرد امور افزایش یابد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، بیست و دومین جلسه کمیته دائمی شورای عالی پدافند غیرعامل به ریاست سرلشکر محمد باقری و با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و اعضاء کمیته دائمی پدافند غیرعامل  با دستور جلسه "سند راهبردی پدافند غیرعامل منابع و ذخایر ژنتیک کشور در برابر تهدیدات و آسیب های زیستی" برگزار شد.

فعالیت های پدافند غیرعامل باید با حداکثر هماهنگی با دولت انجام شود+تصاویر

در این جلسه سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل کشور اصرار دارند عمده فعالیت های پدافند غیرعامل با هماهنگی حداکثری با دولت انجام گرفته شود گفت: در این رابطه تلاش های زیادی برای هماهنگی انجام شده است و امید داریم که این هماهنگی برای پیشبرد امور افزایش یابد.

دکتر علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته دائمی پدافند غیرعامل ، در این جلسه با اشاره به اجرای تدابیر و سیاست های پدافند غیرعامل در حوزهای مختلف از جمله هسته ای خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل توانسته است پایداری و امنیت لازم را به این زیرساخت ها بدهد.

فعالیت های پدافند غیرعامل باید با حداکثر هماهنگی با دولت انجام شود+تصاویر

با توجه به حضور مسئولین ذی ربط دستگاه های اجرایی در این جلسه، مقرر شد دبیرخانه دائمی همه مباحث تخصصی حوزه ژنتیک را در جلسات کارشناسی و با حضور مسئولین ذی ربط دستگاه های اجرایی مطرح و نتایج کارشناسی شده موضوعات تخصصی را برای تصمیم گیری به جلسات کمیته دائمی ارائه دهد.

فعالیت های پدافند غیرعامل باید با حداکثر هماهنگی با دولت انجام شود+تصاویر

لازم به ذکر است رسالت سند پدافند ژنتیک کشور عبارت است از: صیانت و حفاظت از ذخایر و منابع ژنتیکی کشور و کمک به ارتقاء امنیت و سلامت، غذا و اقتصاد جامعه در برابر تهدیدات و آسیب های زیستی محتمل.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر