۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۳۱۵۸۵
در راستای اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل عنوان شد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل مرتبط با پدافند غیرعامل سایبری با حضور رئیس پلیس فتای استان ، تهدیدات دشمن را تهدیداتی دائمی و مستمر برشمرد و افزود؛ از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان با انواع توطئه ها و ترفندهای مختلف ایران اسلامی را مورد تهدید و اهداف خود قرار داده و این روند همچنان استمرار دارد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری  در جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل مرتبط با پدافند غیرعامل سایبری با حضور رئیس پلیس فتای استان ، تهدیدات دشمن را تهدیداتی دائمی و مستمر برشمرد و افزود؛ از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان با انواع توطئه ها و ترفندهای مختلف ایران اسلامی را مورد تهدید و اهداف خود قرار داده و این روند همچنان استمرار دارد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان هم در این جلسه با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان در حفظ نظم و امنیت در جامعه گفت امنیت یک موهبت الهی و نیاز فطری انسان است که امروز شاهدیم با تلاشها و ایثار گری های نیروی انتظامی و ایجاد نظم و امنیت در جامعه موجب آرامش، اطمینان و اعتماد اقشار مختلف مردم گردیده است.

شناخت راههای مقابله با تهدیدات سایبری از طریق همکاری های مشترک اداره کل پدافند غیرعامل و پلیس فتای نیروی انتظامی استان سمنان

ایرج کارخائی ایجاد امنیت و آرامش را در جامعه از اهداف مشترک نیروی انتظامی و پدافند غیرعامل برشمرد و گفت پدافند غیرعامل هم بر مبنای حفظ و حراست از جان و مال و استحکام بخشی زیرساخت ها و کاهش آسیب پذیری ها در مقابل انواع تهدیدات و اقدامات دشمنان است. وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود پلیس فتای نیروی انتظامی استان خواستار همکاری و تبادل نظر و اجرای برنامه های مختلف آموزشی و رزمایش مشترک در راستای ترویج و گسترش هرچه بیشتر مقوله پدافند غیرعامل در سطح استان سمنان شد. مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان، آموزش و افزایش کارائی و مهارت را بعنوان یک استراتژی مهم پدافند غیرعامل برشمرد و اظهار داشت آموزش صحیح می تواند در راستای اهداف پدافند غیرعامل جامعه را به سمت جامعه سالم و اسلامی ایرانی سوق دهد که باید به این مهم پرداخت.

در ادامه سرهنگ صادقی کاشان با اشاره به نقش پدافند غیرعامل در پیشگیری و خنثی سازی و کاهش آسیب پذیری جامعه در مقابل اقدامات دشمنان گفت با درایت و هوشمندی و تدابیر مقام معظم رهبری مقوله پدافند غیرعامل در جامعه مطرح و بسط و گسترش یافت و پدافند غیرعامل بعنوان یک ضرورت و امر مهم مورد توجه واقع گردید.

وی اظهار داشت باید در مقابل دشمن قوی و مستحکم باشیم و برای اجرای اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل بصورت اجرایی و عملگرا وارد شویم و در این عرصه نیاز به کمک و همراهی و مساعدت همه دستگاههای اجرایی هستیم.

رئیس پلیس فتای استان سمنان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در عرصه گسترش شناخت آسیب های اجتماعی خصوصا در فضای مجازی را مهم برشمرد و ایشان  شناخت و شناسایی تهدیدات را در جامعه بسیار پراهمیت دانست و اظهار داشت. امروز تهدیدات سایبری و فضای مجازی که به اعتقادات، ایمان و باورهای مردم خصوصا نسل جوان و خانواده ها حمله کرده، اهمیت بسزایی دارد که باید با اقدامات و بسترهای مناسب در مقابل این تهدید گامهای موثری برداریم. و خواستار همکاری دو جانبه در این زمینه گردیدند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر