۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۳۱۳۴
رییس كل بانك مركزی:
به گزارش خبرنكار سیاسی ایرنا، ' محمود بهمنی' روز چهارشنبه پس از پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر این كه چرا فشار تبلیغات روانی درباره قیمت سكه در بازار داخلی زیاد است؟،این مطلب را بیان كرد.
بهمنی افزود: شاید این مساله در كوتاه مدت اثر گذار باشد اما سایت‌هایی كه برخی افراد برای تغییر قمیت سكه در كشور راه می اندازند ملاك نیست.
رییس كل بانك مركزی تصریح كرد: به زودی شاهد كاهش قیمت‌ها در بازار سكه خواهیم بود و امیدواریم با سازو كارهای اندیشیده شده، این قیمت ها به حالت اول بازگردد.
بهمنی با بیان این كه مردم از امروز چهارشنبه می توانند با مراجعه به شعب، سكه ها پیش فروش شده خود را دریافت كنند، اظهارداشت: افرادی كه فكر می كنند متضرر می شوند، می تواند وجه خود را به صورت نقدی دریافت كنند.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این كه، چه ساز و كاری برای بخشش معوقات تولید كنندگان بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است؟، گفت: در گذشته ساز و كارهای لازم را از طریق هیات مدیره بانك ها اندیشیده‌ایم و تولیدكنندگانی كه استحقاق دارند به آنها كمك خواهیم كرد؛ البته باید به طور فردی شرایط آنها بررسی شود. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر