۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۳۱۱۳۲
نقوی‌حسینی مطرح کرد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه بسیج بستر و ظرفیت بزرگی برای خدمت‌رسانی است، گفت: طبق اظهارات رئیس سازمان بسیج، این مجموعه ده هزار گروه جهادی در حوزه سازندگی تشکیل داده است.
به گزارش پایداری ملی، سیدحسین نقوی حسینی ، با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان اعلام کرد: در این جلسه سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج به‌همراه معاونانش در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یافتند.

وی افزود: همچنین در این جلسه، تودیع و معارفه سردار یزدی معاون پارلمانی سابق سپاه و سردار جوکار معاون پارلمانی فعلی صورت گرفت.

نماینده اصولگرای ورامین و پیشوا در مجلس در ادامه با اشاره به ارائه گزارش نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس درباره وضعیت مناطق زلزله‌زده غرب کشور خاطرنشان کرد: آقای فلاحت‌پیشه در گزارش خود بر لزوم تقویت پدافند غیرعامل تاکید داشت و درمورد نیازها و مشکلات بلندمدت زلزله‌زدگان نیز مذاکراتی انجام شد.

او ادامه داد: همچنین در این جلسه بحث مفصلی درباره این‌که مسئولان باید جهت حل مسئله موسسات مالی-پولی همت و تلاشی مضاعف داشته باشند، مطرح شد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با اشاره به اظهارات معاون پارلمانی سابق سپاه در این جلسه گفت: سردار یزدی در این جلسه از همکاری و مساعدت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی ۱۰ سال گذشته با وی به‌عنوان معاون پارلمانی سپاه در مجلس وجود داشت، تقدیر و تشکر کرد و گفت که همه تلاش‌ها در این مدت برقراری ارتباطات دوسویه بین مجلس و سپاه بود که به نحو خوبی محقق شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بنابر صحبت‌های سردار غیب‌پرور بسیج ۱۰ هزار گروه جهادی در حوزه سازندگی تشکیل داده است. در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی نیز خدمات بسیج ارزشمند است و ما آماده کمک‌رسانی هستیم. در این بسیج در زمینه مقابله با اعتیاد و طلاق در میان ۳۲۵ محله در ۱۸۷ شهر کشور وارد شده و اقدامات موفقیت‌آمیزی انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر