۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۳۰۹۸۲
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور منصوب کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی صادق عباسی شاهکوه را به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور منصوب کرد.

پس از آنکه محمدجواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت زیرساخت به عنوان وزیر فاوا انتخاب شد، فرهاد معارفی سرپرستی این شرکت را بر عهده گرفت. 

البته از همان روزهای اول هم زمزمه هایی مبنی بر اینکه معارفی در این سمت ماندنی نیست و جهرمی به دنبال گزینه ای مناسب می گردد، وجود داشت. با این حال معارفی چند مدیر کلیدی شرکت زیرساخت را تغییر داد و باید دید این تغییرات برای هموارکردن راه مدیرعامل جدید و با نظرات او بوده یا دست عباسی شاهکوه هم دست به تغییرات مدیریتی در این شرکت خواهد زد.

آذری جهرمی در حکم جدید مدیرعامل شرکت زیرساخت ماموریت های مهم وی را تعیین کرده است: 

«بنا به پیشنهاد هیات مدیره، به استناد ماده (22) اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به موجب این حکم جناب عالی را به مدت 2 سال به سمت"مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت" منصوب می کنم.

مقتضی است ضمن پیشبرد امور جاری و اجرای  وظایف مصرح در اساسنامه آن شرکت، سیاست ها و اهداف کلان وزارتخانه، مستخرج از برنامه های دولت دوازدهم، قانون برنامه ششم توسعه کشور، اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی به شرح زیر را در اولویت عمل قرار دهید:

- توسعه اقتصادی لایه هسته و تواناساز شبکه ملی اطلاعات جهت تامین پهنای باند مناسب و باکیفیت در سطح سه کشور برتر منطقه با رعایت سند الزامات شبکه ملی اطلاعات.

- پایش، بازنگری، بهینه سازی، ارتقای کیفیت، امنیت و توسعه شبکه و ارایه سرویس های نوین متناسب با تقاضا با رعایت صیانت اجتماعی و فرهنگی و کاهش مدت زمان برقراری سرویس ها و رعایت سطح خدمات درخواستی مشتریان جهت تحقق اهداف شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیکی.

- تدوین و اجرای برنامه ریزی مدیریت بحران(DRP) و اهتمام جدی به اصول پدافند غیرعامل در طراحی شبکه و ایجاد خط ارتباطی رزرو.

- مدیریت هزینه ها و دارایی های شرکت جهت افزایش بهره وری و تحقق هدف برنامه ششم توسعه کشور با رشد متوسط سالانه 5/6 درصدی بهره وری کل عوامل تولید (TFP)

- منطقی کردن تعرفه خدمات جهت افزایش حجم بازار مخابراتی کشور و تحقق هدف برنامه ششم توسعه کشور با رشد متوسط سالانه 4/19درصدی ارزش افزوده زیر بخش مخابرات.

- رعایت اصول امنیت و حفظ حریم خصوصی و ملاک قراردادن"منشور حقوق شهروندی"در شرکت به ویژه در مواجهه با مشتریان و مردم.

- آزادسازی فعالیت های شرکت با حفظ حقوق حاکمیت و استفاده حداکثری از ظرفیت بخش خصوصی با اولویت واگذاری فعالیت ها به مردم و فراهم آوردن زمینه مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی.

- ملحوظ کردن بررسی های اقتصادی، فنی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی در اجرای پروژه ها.

- ارتقای سلامت نظام اداری، شفافیت مالی، بهبود دسترسی همگانی به اطلاعات، فراهم آوردن فرصت برابر، حفاظت از اموال دولتی و معیار قراردادن قانون در همه امور.

- ایجاد شرکتی استراتژیک محور و نوسازی ساختاری و مدیریتی و ارتقای فرهنگ سازمانی آن و تحقق و هوشمندسازی و اعمال اصل شایسته سالاری و به کارگیری هرچه بیشتر جوانان، زنان و شهروندان از اقوام و مذاهب در سطوح مدیریتی و کارشناسی». 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر