۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۳۰۹۶۹
سمنان؛
دوره آموزشی و گردهمایی پدافند غیرعامل با حضور ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و دکتر حسینی مدیرکل امور عشایر استان سمنان در محل سالن جلسات شهید حسن عباسی اداره کل امور عشایر از ساعت 10 تا 12 روز پنج شنبه 25 آبان ماه تشکیل گردید.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دوره آموزشی و گردهمایی پدافند غیرعامل با حضور ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و دکتر حسینی مدیرکل امور عشایر استان سمنان در محل سالن جلسات شهید حسن عباسی اداره کل امور عشایر از ساعت 10 تا 12 روز پنج شنبه 25 آبان ماه تشکیل شد.

دکتر حسینی در ابتدا ضمن خوشامدگویی و تقدیر از حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و تسلیت جان باختن هموطنان در اثر زلزله، اهمیت تشکیل این جلسه از حیث موارد مرتبط با حوزه عشایری، کشاورزی و دامپروری را با ذکر مثالهایی درخصوص محصولات تراریخته، تکنولوژی بذور عقیم و اپیدمی بیماریهای دامی غیربومی مانند تب برفکی بیان نمودند.

دوره آموزشی و گردهمایی پدافند غیرعامل استان تشکیل شد

در ادامه نیز آقای کارخایی با تقدیر از برپایی جلسه و تسلیت به مناسبت وقوع زلزله اخیر که منجر به کشته شدن هموطنان که برخی از عشایر غرب کشور را نیز شامل می شدند، نقش عشایر را در حفاظت از مرزها بعنوان پدافند عامل بسیار مهم دانست.همچنین ایشان نقش و کارکرد مهم و حساس عشایر در پدافند غیرعامل را نیز در کلیه مباحث از جمله اقتصادی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و ... تعیین کننده دانست.

سپس ایشان به طرح مباحث مختلف پدافندی در حوزه عشایر و نیز موارد مرتبط با حوزه کاری و اجرایی ادارات امور عشایری از جمله در عملیات اجرایی پروژه های عمرانی پرداخته جلسه در ساعت 12 با ذکر صلوات پایان یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر