۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۰۹۳۳
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: به منظور اجرای برنامه جامع مدیریت ایمنی، عملیات ممیزی HSEE برای 170 واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان البرزانجام شد.
به گزارش پایداری ملی،جهانگیر شاهمرادی اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف برنامه جامع مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی HSEE و جلوگیری از خطر و خسارات احتمالی و لزوم توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه، برنامه ها و تمهیداتی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی تابع استان انجام شده است.

جهانگیر شاهمرادی افزود: : طرح ممیزی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی برای واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی با هدف ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست در حال اجراست که 170 واحد صنعتی فرایند ممیزی HSEE انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز اظهارداشت: تهیه شناسنامه HSEE در شهرک صنعتی اشتهارد و کوثرشناسایی کانون های مستعد خطر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه، شناسایی واحدهای صنعتی حساس و پر خطر از حیث ایمنی و پدافند غیر عامل، برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز در حوزه HSEE جهت پرسنل واحدهای صنعتی، نظارت و کنترل فرایند تصفیه خانه های فاضلاب در راستای کاهش آلاینده های زیست محیطی از مهمترین اقدامات در حوزه مدیریت HSEE این شرکت است.

شاهمرادی همچنین از برنامه ریزی انجام فرایند ممیزی HSEE برای 250 واحد صنعتی و تولیدی تا پایان سالجاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر