۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۳۰۸۸۴
به گزارش روابط عمومی اداره کل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت :
رئیس اورژانس کشور و مدیر کل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت از درخواست از نیروی زمینی ارتش و سازمان پدافند غیرعامل کشور برای مساعدت رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اطلاع داد.
به گزارش پایداری ملی، دکتر پیرحسین کولیوند  اظهار داشت: تعداد مصدومین زلزله به 1668 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات ادامه دارد، تصریح کرد: سپاه و ارتش کاملا مستقر و آماده هستند و به زلزله زدگان کمک می کنند.

رئیس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: آنچه که مانع کار امداد رسانی شده بسته بودن برخی مسیرهای روستایی است.

وی با بیان این که به تعداد کافی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است گفت : دسترسی به روستاها با توجه به بسته شدن مسیر کمی دشوار است و امیدواریم راه نیز باز شود تا آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌ها به روستاها نیز دسترسی داشته باشند.

رئیس اورژانس کشور از آمادگی یک فروند هواپیما برای انتقال مصدومان با شدت جراحت بالا به تهران خبر داد.

دکتر کولیوند  با اشاره به اینکه تیم های واکنش سریع ما در مناطق زلزله زده مستقر هستند، اظهار داشت: اتوبوس آمبولانس ها به مناطق زلزله زده نزدیک هستند .

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان نسبت به تخت ها زیاد است، لذا برخی از مصدومین در قسمت های بیرونی خدمت رسانی می شوند، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که هرچه سریعتر این مصدومان را به بیمارستان های ثابت و محل های بهتری منتقل کنیم.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به اینکه با هماهنگی با عزیزان سپاه و فرمانده پدافند غیرعامل و فرمانده نیروی زمینی ارتش، ۲۰ فروند بالگرد آماده شده است، افزود: یک هواپیما هم برای انتقال مصدومین به تهران آماده است.

 سرپرست سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت زلزله گفت:در حال حاضر در مسیر به سمت قصر شیرین هستیم.
مصدومین در بیمارستان قصر شیرین در حال دریافت خدمات درمانی هستند.امدادرسانی ادامه دارد ...
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر