۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۳۰۸۳۴
رئیس سازمان پزشکی کشور گفت: ارتقاء سطح کیفیت واکسن‌ها و سرم های درمانی داخلی به‌راحتی میسر خواهد بود که در این شرایط می‌توانیم این محصولات را به کشورهای خارجی نیز صادر کنیم.
به گزارش پایداری ملی،علیرضا رفیعی پور امروز در سفر یک‌روزه خود به استان البرز در جمع خبرنگاران مطرح کرد: تغذیه و امنیت غذایی مردم ایران از اهمیت بالایی برخوردار است که رسیدگی به این مهم بی‌شک در دستور کار قرار دارد و اولویت اصلی فعالیت‌های ما خواهد بود. 

وی افزود: تولید و استفاده از واکسن‌ها در تمامی موجودات زنده ازجمله انسان، طیور و حیوانات دارای اهمیت ویژه‌ای است که به مقابله و پیشگیری از بیماری کمک بسزایی خواهد داشت. 

این مسئول اظهار داشت: مراکزی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بی‌شک در حوزه‌های همچون پدافند غیرعامل تأثیرگذار خواهند بود و به‌سلامت جامعه کمک خواهند کرد. 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه تصریح کرد: با ارتقاء کیفیت واکسن‌های خود می‌توانیم این محصول را به کشورهای دیگر صادر کنیم. 

رفیعی‌پور با بیان اینکه واکسن‌های داخلی از کیفیت مناسب و بالایی برخوردار هستند، بیان داشت: این مهم با حضور دانشمندان و متخصصان داخلی اتفاق افتاده است و ارتقاء کیفیت واکسن با همکاری همین مجموعه میسر خواهد بود. 

به گفته وی تولید سرم‌های درمانی می‌تواند در زمینه‌ها مختلفی از قبیل بهداشت عمومی تأثیرگذار باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر