۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۳۰۷۴۴
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل دوبله شدة مجموعة تلویزیونی شیوع به کارگردانی محمود معظمی روی آنتن شبکه سهند استان آذربایجان شرقی رفت.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: بحث دوبلة مجموعي تلویزیونی شیوع از سال پیش در دستور برنامه های اداره کل پدافند غیرعامل قرار گرفته بود که خوشبختانه با مساعدت رئیس محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور و تلاش های رئیس محترم صدا وسیمای استان امسال به سرانجام رسید و از هفته پدافند غیرعامل روی آنتن شبکه استانی سهند رفته است. این سریال که موضوعی پلیسی و امنیتی دارد مربوط به حملات زیستی به ایران است که با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل تولید شده است.

دوبله مجموعة تلویزیونی شیوع به زبان ترکی آذربایجانی و پخش آن از شبکه استانی آذربایجان شرقی :

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حمله بیولوژیکی طراحی شده توسط آمریکا از مسیر یکی از کشورهای همسایه، ایران را تهدید می‌کند. این مساله با هوشیاری یک پزشک جوان آشکار شده و باعث می‌شود که سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن ورود به ماجرا، ابتکار عمل را به دست بگیرد.

در این مجموعه تلویزیونی ۱۲ قسمتی سید مهرداد ضیایی، عبدالرضا اکبری، شهرام عبدلی، جعفر دهقان، لاله اسکندری، محسن افشانی، رحیم نوروزی، کمند امیرسلیمانی، سیدجواد هاشمی، ابوالفضل همراه و سیروس میمنت ایفای نقش کردند.





گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر