۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۳۰۵۴۱
کرمان؛
در اولین روز از هفته پدافند غیرعامل فرماندارکوهبنان به همراه اعضاء کمیته پدافند غیر عامل با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کوهبنان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در اولین روز از هفته پدافند غیرعامل فرماندارکوهبنان  به همراه اعضاء کمیته پدافند غیر عامل با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کوهبنان دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار و رئیس شورای پدافند غیر عامل ضمن تشکر از حمایتهای ورهنمودهای حجت السلام جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلاورمردیهای همه مسئولین تهدیدات نظامی احتمالی دشمن به صفر رسیده است اما باید در سایر بخش ها نیز برنامه ریزی های برای جلوگیری از هرگونه تهدید به عمل آید.

دیدار فرماندار واعضاءشورای پدافند غیر عامل با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کوهبنان

محمدرضا مهدلو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند پدافند غیر عامل یک اصل است گفت: شهرستان کوهبنان به عنوان شهرستان معدنی وکشاورزی است لذا باید تهدیدات کشاورزی و زیست محیطی و مقابله با آفت ها را جدی بگیریم و برنامه ریزی اساسی در بخش کشاورزی صورت گیرد .

مهدلو در مورد معادن نیز افزود:در معادن نیزباید اماده باشیم تا خدای نکرده اسیبی وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کوهبنان در بحث پدافند غیر عامل ومقابله با آن و کارهای انجام شده در این بحث ،جز شهرستانهای برتر استان شناخته شد وهفته گذشته نیز جهت تقدیر مراسمی در استان برگزار شد گفت: بی شک تمام مسئولین ادرات در این موفقیت سهیم هستند وجا دارد از تک تک این عزیزان تشکر نمایم .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء پدافند غیر عامل گفت: در کنار تهدیدات نظامی و اقتصادی تهدیدات اجتماعی و سیاسی می باشد و دشمن با برنامه ریزی دقیق سعی در شایعه افکنی برای مسئولین نظام و تفرقه افکنی مردم و مسئولین می کنند ومتاسفانه در بعضی از مراکز حساس نفوذ پیدا کرده ولذا باید مراقب باشیم که فریب این اقدامات را نخوریم .

وی افزود:با توجه به وجود شبکه های اجتماعی، دشمن از این شرایط استفاده می کند و سعی دارد اقدامات مسئولین را کم اهمیت و نقاط ضعف آنها را بزرگ جلوه دهد و بی اعتمادی بوجود بیاورد که انشاالله وبه یاری خدا موفق نخواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر