۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۰۵۱۳
در اولین روز نکداشت هفته پدافند غیرعامل و همزمان با برگزاری همایش مصون سازی زیرساخت های کالبدی کشور این همایش نیز در سالن کنفرانس شرکت مخابرات برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در اولین روز نکداشت هفته پدافند غیرعامل و همزمان با برگزاری همایش مصون سازی زیرساخت های کالبدی کشور این همایش نیز در سالن کنفرانس شرکت مخابرات برگزار گردید.

همایش مصون سازی زیرساخت های کالبدی در کردستان برگزار گردید.

در ادامه رضایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان ضمن تبریک نکوداشت هفته پدافند غیرعامل با محوریت سیاست ها، برنامه های مطالعات فنی و مهندسی پدافند غیرعامل به ایراد سخنرانی پرداختند و تهدیدات را در سه مرحله تهدید سنجش از راه دور سرمایه های کشور و تهدید شبکه های جاسوسی و فنی مهندسی از طریق پروتکل ها و شرکت های خارجی و تهدید از طریق نابودی زیرساخت ها و از بین بردن زیرساخت به صورت مستقیم و فیزیکی عنوان کردند و در ادامه به راهبردهای مختلف برنامه های مطالعات فنی و مهندسی پدافند غیرعامل پرداختند.


در ادامه شهابی عضو هیئت علمی دانشگاه در موضوع تاب آ.وری و شهرهای هوشمند ایراد سخنرانی نمودند وی مولفه های شهرتاب آور را ازجمله استحکام و آمادگی و انعطاف پذیری و دوام و پایداری زیست پذیر سازگاری آسیب شناسی عنوان داشت و این مولفه ها را تشریح نمودند وی معیار های شهر هوشمند را شش معیار بر شمردند و فناوری های برتر در یک شهر هوشمند را نیز تشریح نمودند.

در ادامه شاه ویسی رئیس کمسیون عمران شورای شهر سنندج در خصوص قوانین و مصوبات فنی مهندسی پدافند غیرعامل را تشریح و با تعریف اولیه از پدافند غیرعامل نحوه رعایت قوانین شهرسازی و معماری را متذکر شدند و مبحث 21 قوانین ساختمان شامل قوانین مختلف در اجرا و ساخت و سازهای ساختمان را تشریح نمودند.

در ساعت 11:30 و همزمان با همایش کشوری از طریق ویدئو کنفرانس سخنان سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل برای اعضا حاضر در همایش پخش گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر