۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۰۴۰۹
جانشین قرارگاه پدافند زیستی لرستان در جلسه قرارگاه پدافند زیستی
جلسه قرارگاه پدافند زيستي به رياست جانشين قرارگاه پدافند زيستي و با حضور دكتر سيف مدير كل پدافند غيرعامل و ساير مديران عضو قرارگاه در محل سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در اين جلسه سيف ضمن تشريح مصوبات جلسه قبل با تأكيد بر اهميت موضوع تهديدات زيستي در استان، تهديدات بيولوژيكي را يكي از مهم ترين تهديدات دشمن برشمردند. همچنين وی دستيابي به پيشرفت هاي اين زمينه را در گرو سياست هاي بازدارندگي دانست.

سيف در ادامه با تشريح عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان در مقابله با تب كريمه كنگو و آنفلوآنزاي فوق حاد پرندگان افزودند براي حفظ ايمني و سلامت مردم اقدامات پيشگيرانه براي جلوگيري از بروز اين بيماري بسيار حائز اهميت است.

در ادامه سردار كشكولي جانشين قرارگاه پدافند زيستي بيان كردند كه در تأمين سلامت و ايمني عمومي، پدافند زيستي نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند وضمن تأكيد بر پيگيري مصوبات قرارگاه زيستي افزود: براي كاهش و رفع تهديدات زيستي بايد از تدابيري كه اثربخش تر و كم هزينه تر هستند استفاده كنيم.

برگزاري جلسه قرارگاه پدافند زيستي استان به رياست سردار كشكولي فرماندهي محترم سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و جانشين قرارگاه پدافند زيستي

كشكولي همچنين يكي از اقدامات اساسي در مقابله با بيماري هاي مشترك دام و انسان را راه اندازي سيستم پيش سرد كشتارگاه ها دانستند و خواستار پيگيري مستمر در اين زمينه شدند و از متوليان امر در زمينه اطلاع رساني به مردم جهت تهيه گوشت از مراكز مجاز تقاضاي اطلاع رساني به موقع نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر