۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۳۰۳۳۲
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: رزمایش پدافند در بیش از پنج هزار مدرسه استان در هفته پدافند غیر عامل برگزار می شود.
به گزارش پایداری ملی، محمد محسن بیگی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل، تاب آوری جامعه در برابر تهدید های غیر نظامی را فلسفه اصلی پدافند غیر عامل دانست.

وی با بیان اینکه متاسفانه حجم تخریب برعلیه مسوولان کشور به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است اظهارکرد: تهدید اعتماد عمومی و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت، بزرگترین تهدیدی است که  جامعه را تهدید می کند.

محسن بیگی بیان کرد: ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان جبران پذیر نیست و باید در تمامی برنامه ها و فعالیت های اجرایی کشور جلب اعتماد عمومی مردم مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به برگزاری بیش از 40 هزار جلسه انجمن اولیا و مربیان در مدارس سراسر استان اشاره کرد و گفت: باید از این جلسات در راستای نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیر عامل، روشنگری و تقویت آرامش روانی خانواده ها استفاده مفید شود.

محمد محسن بیگی  تاکید کرد: باید در حوزه های کاری اعتماد عمومی مردم تقویت و فاصله مسوولان با مردم کم شود تا مردم احساس نکنند با مسوولان در تقابل هستند.

وی خاطر نشان کرد: تعامل و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی در زمینه پدافند غیر عامل ضروری است زیرا عملکرد جزیره ای در فعالیت های فرهنگی موجب تضاد، ناهماهنگی و عدم تحقق اهداف می شود.

محسن بیگی با بیان اینکه تهدیدات بروز و آنی هستند اظهار داشت: مردم و مسوولان باید در زمینه های فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی بروز و توانمند باشند تا تهدیدات را شناسایی و اثرات آنها را خنثی کنند.

وی با عنوان اینکه مردم پشتوانه تمامی اقدامات و فعالیت های کشور هستند اظهار داشت: پیویستگی بین مردم و حاکمیت ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تثبیت و تداوم نظام اسلامی در کشور است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر