۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۳۰۲۶۵
نماینده مردم بافق در مجلس:
نماینده مردم بافق، مهریز، خاتم، بهاباد و ابرکوه در مجلس گفت: زمینه حضور مدیران کل پدافند غیرعامل در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها فراهم شود.
به گزارش پایداری ملی، محمدرضا صباغیان بافقی پیش از ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان خاتم با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل در استان اظهار داشت: حضور مدیران کل پدافند غیرعامل در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها امری ضروری است و پیگیر تحقق این مهم از مسیر مجلس شورای اسلامی هستیم.

نماینده مردم بافق، مهریز، خاتم، بهاباد و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تصمیم نمایندگان مردم در مجلس شرایط حضور مسئولان پدافند غیرعامل در چندین نهاد و شورای مهم تصمیم‌گیری کشور فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: بحث پدافند غیرعامل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در این زمینه اقدامات لازم برای آشنایی هرچه بیشتر مسئولان و مردم انجام شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت آمادگی هرچه بیشتر کشور در برابر تهدیدات مختلف تاکید کرد و افزود: فرهنگ سازی و آموزش دو موضوع بسیار مهم در ارتباط با تقویت پدافند غیرعامل در کشور است.

فرماندار شهرستان خاتم نیز در این نشست به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با اهمیت پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان خاتم برای اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف حداکثر استفاده را ببریم.

فرجام فاضلی بر راه‌اندازی کارگروه‌های مورد نیاز خاتم در حوزه پدافند غیرعامل با برنامه‌ریزی دقیق و نگاه کارشناسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر