۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۰۰۰۲
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان خبر داد:
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از اصلاح وساماندهی ۴۴ کیلومتر از شبکه های فشارمتوسط نقاط حساس استان زنجان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، علیرضا علیزاده کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت  توزیع برق استان زنجان طبق برنامه های از پیش تعیین شده و تعیین نقاط حساس و استراتژیک استان از طریق سیستم های ارزیابی و فناوری GIS ، چهار برنامه ی دیگری در حوزه ساماندهی واصلاح شبکه های ۲۰کیلوولت اجرا کرد.

وی اظهار کرد: با اجرای چهار مانور پدافند غیرعامل در شهرستان های ابهر ، خرمدره ، طارم وماهنشان ، بیش از ۴۴کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی در مناطق صعب العبور و کوهستانی استان اصلاح وساماندهی شد تا در مواقع بحرانی و وقوع شرایط نامساعد جوی در فصل زمستان شاهد قطعی برق نباشیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: در مانور خروجی دهستاان پری در شهرستان ماهنشان شبکه فشار متوسط بطول ۱۰ کیلومتر با حضور ۴۵ تن از پرسنل عملیاتی در قالب ۱۵ اکیپ ، تعمیر و سرویس شد تا ضمن افزایش هماهنگی اکیپ های عملیاتی و آمادگی در شرایط بحران به میزان قابل توجهی ضریب اطمینان شبکه توزیع برق افزایش یافت.

علیزاده افزود: مانور خروجی روستای قفس آباد شهرستان ابهر نیز  بطول ۶ کیلومتر با حضور ۵۰ تن از پرسنل زبدهء عملیاتی در قالب۱۰ اکیپ و واحدهای امداد ونجات هلال احمر وآتش نشانی ، ساماندهی شد ؛ آماده سازی اکیپ های اجرایی برق و رویارویی بهتر با شرایط بحرانی و افزایش اعتماد به‌ نفس از اهداف اجرای این مانور بود.

وی افزود: سومین مانور اجرا شده در مدت یک هفته اخیر، اصلاح و ساماندهی خط فشار متوسط سیلیس شهرستان خرمدره به طول ۲۰ کیلومتر بود که با بسیج ۷۰ تن از پرسنل این‌شرکت در قالب ۱۳ اکیپ اجرایی در مدت یک روز به بهره برداری رسید . در مانور یاد شده ضمن سنجش توانمندی و آمادگی اکیپ های اجرایی، نقاط ضعف و قوت این عملیات بررسی شد .

مدیر عامل شرکت  توزیع برق استان زنجان ابراز کرد: در نهایت مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با رویکرد اصلاح و سرویس ۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط بر روی فیدر دستجرده از توابع شهرستان طارم با فعالیت ۴۵ تن از پرسنل ماهر در قالب ۱۰ اکیپ عملیاتی اجراشد ، که علاوه بر رفع آسیب پذیری های موجود و تعمیرات پیشگیرانه ، اقدامات موثر در راستای انجام هماهنگی ، فرماندهی یکپارچه و موثر ، رعایت انظباط گروهی ، انعکاس مطلوب اهداف مانور و تمرین جدی برای مقابله با بحرانها و مخاطرات احتمالی صورت پذیرد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر