۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۲۹۹۰
امیر سرتیپ اسماعیلی:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: تخصص، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در پدافند هوایی، تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد.
امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در منطقه پدافندی جنوب غرب از مواضع و سامانه‌های پدافندی و یگان‌های عملیاتی ماهشهر، بهبهان، دزفول و اهواز بازدید به عمل آورد.

وی ضمن اظهار رضایت از وضعیت آمادگی سامانه‌های پدافند هوایی گفت: با امید و فضل الهی و با وجود نیروهای متعهد و متخصص، در مسیری قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم تمام نیازمندی‌های پدافندی خود را در کشور تأمین کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: بالندگی و رشد چشمگیر تجهیزات و سامانه‌های پدافند هوایی نسبت به دوران دفاع مقدس قابل قیاس نیست و در حال حاضر تخصص، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در پدافند هوایی تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد.

امیر اسماعیلی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: امروز ارتش، نیرویی مردمی و ولایت مدار است و حضور گسترده و پر شور در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی در روز انتخابات وظیفه ای خطیر و الهی است.

وی در پایان افزود: کارکنان و خانواده‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نیز با شرکت گسترده خود در انتخابات به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص خلق حماسه سیاسی جامه عمل خواهند پوشاند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر