۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۹۸۵
در دانشگاه صنعتی امیر کبیر صورت گرفت؛
در ششمنی کنفرانس نظام اداری الکترونیک از شبکه خبری دولت الکترونیک با حضور دکتر الهام معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، دکتر رهایی رئیس دانشگاه امیر کبیر و جمعی از مسئولان رونمایی شد.

مهندس بهمن آبادی، دبیر خانه اجرای ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیک در این باره گفت: با توجه به خلایی که در نظام ادارای الکترونیک حس می شود و کارهای موازی در دستگاه ها اجرا می شد، دبیرخانه این کنفرانس تصمیم به ایجاد شبکه خبری دولت الکترونیک به نشانی www.egnn.ir کرده است که امروز طی مراسمی از آن رونمایی شد .

وی ادامه داد: در این نشست خبری تمامی دستاوردهای دولت در زمینه های مختلف منتشر خواهد شد که در آن تمامی اخبار در گروه های خبری سلامت، امنیت مهندسی اجتماعی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به انتشار نشریه زمان تحول طی 5 سال اخیر افزود: تمامی مطالب آموزشی کنفرانس نظام اداری در سال های گذشته بر نشریه زمان تحول انتشار و در دسترس مدیران ارشد قرار خواهد گرفت.

وی در پایان به آئین بزرگداشت مرد سال نظام الکترونیک  اشاره و اظهار داشت: در ششمین کنفرانس نظام اداری از دکتر بزرگیان به عنوان مرد سال نظام الکترونیکی تقدیر خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر