۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۹۷۷۸
در همایش مدیران کل پدافند غیرعامل استان ها تاکید شد:
همایش سراسری مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری های سراسر کشور با هدف همکاری و هماهنگی فرابخشی برای ارتقای امنیت سلامت کشور و مقابله با تهدیدات زیستی و همچنین برنامه ریزی برای ایام نکوداشت پدافند غیرعامل برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، این همایش با حضور معاون بسیج و امور استان ها سازمان پدافند غیرعامل کشور، عادلی مدیرکل امور انتظامی و پدافند غیرعامل وزارت کشور و مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری های سراسر کشور در سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.

عادلی در این همایش بر نقش هماهنگی و نظارت مدیران استانی و اجرای برنامه های مناسب و مصوب در هفته پدافند غیرعامل تاکید کرد.

در ادامه معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل و مولوی معاون دفتر امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور، برنامه سال جاری پدافند غیرعامل استانها را تشریح کردند. همچنین معاون زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور طی سخنانی بر اهمیت رصد و پایش مستمر تهدیدات برای مقابله سریع و به موقع تاکید کرد.

در این همایش نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی به انواع تهدیدات زیستی کشور اشاره کردند و همچنین گزارشی از وضعیت فعلی طرح های جامع پدافند غیرعامل استان ها و آسیب شناسی طرح های جامع گذشته ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر