۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۹۷۳۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از برگزاری بیش از ۳۰۰ دوره آموزش پدافندی در استان سمنان خبر داد و گفت: تقویت بنیه دفاعی کشور در برابر تهدیدات دشمن در دستور کار است.
به گزارش پایداری ملی، ایرج کارخایی صبح امروز در کارگاه آموزشی جریان شناسی تکفیری و سلفیت در سمنان با بیان اینکه هدف پدافند غیرعامل توجه به آموزش در حوزه‌های مختلف سایبری، زیستی و سایر عوامل تهدید زا است.

وی از برگزاری بیش از 300 دوره آموزش پدافندی در این حوزه‌ها خبر داد و اذعان کرد: افزایش مصون‌سازی و بازدارندگی، توجه به زیرساخت‌های پدافندی در سراسر استان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این اداره کل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان تصریح کرد: رعایت اصول پدافندی در استان زمینه‌ساز تقویت بنیه دفاعی در برابر انواع تهدیدات پدافندی می‌شود.

وی اصول پدافندی را یکی از برنامه‌های راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: جریان تکفیری و وهابی گری یکی از تهدیداتی است که امروزه در جهان اسلام نفوذ کرده است.

کارخایی با بیان اینکه این جریان‌ از سوی استکبار جهانی حمایت می‌شود خاطرنشان کرد: گروه‌های تکفیری دانش یکی از جریان‌های بسیار خطرناک در جهان اسلام است که باید اصول پدافندی را در کنار اصول نظامی و امنیتی برای مقابله با این گروهک‌ها به‌کارگیری کنیم.

وی یادآور شد: جریان‌های تکفیری سبب ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و مذاهب و ایجاد حلقه امنیتی برای اسرائیل غاصب هستند که با توجه به تلاش، شجاعت و ایثارگری‌های مدافعین حرم، شاهد شکست‌های متوالی این جریان‌ها هستیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان تأکید کرد: رعایت اصول پدافندی هم گام با آموزش و ترویج آن در بین آحاد مردم در دستور کار قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر