۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۹۶۰۱
در جلسه رابطین پدافندغیرعامل فرمانداری‌های استان لرستان مطرح شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان به اهمیت توجه به ملاحظات پدافند غیر عامل در تمام سطوح اداری به خصوص شورای پدافند غیرعامل شهرستان اشاره کرد و از رابطین فرمانداریها خواست که پیگیر اجرای مصوبات آن شورا باشند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه رابطین پدافند غیر عامل فرمانداریهای سطح استان به ریاست دکتر خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در محل سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی با بیان اینکه امروزه در بسیاری از کشورها پیشگیری یک اصل مهم است و پدافند غیرعامل یکی از مهمترین ابزارهای پیشگیری از خطرات در تمام حوزه هاست ،افزود: پدافند غیر عامل با زندگی همه انسانها در تماس است و توجه به آن موجب کاهش صدمات می شود و لذا به برگزاری مستمر جلسات پدافند غیرعامل در تمام حوزه ها به منظور رصد تهدیدات اجتماعی تاکید می شود.

توجه به ملاحظات پدافند غیر عامل در تمام سطوح اداری به خصوص شورای پدافند غیرعامل شهرستان ضروری است

وی همچنین به اهمیت توجه به ملاحظات پدافند غیر عامل در تمام سطوح اداری به خصوص شورای پدافند غیرعامل شهرستان اشاره کرد و از رابطین فرمانداریها خواست که پیگیر اجرای مصوبات آن شورا باشند.

در ادامه جلسه، سیف مدیر کل پدافند غیر عامل به تشریح تهدیدات و فرصت های پدافندی که در سطح استان وجود دارد پرداخت و بر توجه بیش ازپیش دستگاهای اجرایی به مقوله پدافند غیرعامل در تمام حوزه ها تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان،  همچنین از ارائه فرم ارزیابی دستگاهای اجرایی عضو شورای پدافند غیر عامل شهرستان ها که توسط تیم کارشناسان اداره کل پدافند غیر عامل تهیه و تدوین شده است درآینده نزدیک خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر