۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۲۹۵۴۵
فرماندار تهران در شست شورای فرعی پدافند غیر عامل شهرستان تهران
فرهادی گفت: نمونه عملی پدافند غیر عامل تربیت انسانی بر اساس آموزه های قرآنی است و همین سرمایه های انسانی با ارزش ترین دارایی ملت ایران در مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس بودند. امروزه نیز نمونه بارز این سرمایه ها شهیدان مدافع حرم و شهید حججی ها هستند که با نثار خون پاک خود ایران اسلامی را در مقابل تهدید دشمنان مصون نگه داشته اند.
به گزارش پایداری ملی، فرماندار تهران با اشاره به مصوبه شورای پدافند غیر عامل استان مبنی بر اجرای پدافند غیر عامل در سطح شهرستان ها گفت: پدافند غیر عامل در واقع مصون سازی همه جانبه کشور در کاهش خطرات احتمالی است که در صورت تحقق و برآورده شدن تمامی جنبه های آن، جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شکوفایی بی نظیری می رسد.

نمونه عملی پدافند غیر عامل  تربیت انسانی بر اساس آموزه های قرآنی است

فرهادی همچنین گفت: نمونه عملی پدافند غیر عامل  تربیت انسانی بر اساس آموزه های قرآنی است و همین سرمایه های  انسانی با ارزش ترین دارایی ملت ایران در مقابله با دشمنان در هشت سال دفاع مقدس بودند. امروزه نیز نمونه بارز این سرمایه ها شهیدان مدافع حرم و شهید حججی ها هستند که با نثار خون پاک خود ایران اسلامی را در مقابل تهدید دشمنان مصون نگه داشته اند.

دراین نشست پس از بررسی م موضوعات و مسایلی در زمینه پدافند غیر عامل و نیز اهمیت این موضوع در  پیشگیری از خطر ، حفظ و حراست کشور پیشنهادات، نظرات و راهکارهایی ارایه شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر