۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۹۴۸۴
فرمانده سپاه استان زنجان:
فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه شهید حججی مردانه و حسین‌وار پای در میدان نبرد گذاشت، گفت: دشمنان امروز با جنگ نرم به‌دنبال نفوذ در کشور هستند.
به گزارش پایداری ملی، سردار جهانبخش کرمی در یادواره شهدای آبروی محله اظهار داشت: سرزمین کردستان شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب کرده و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است.

وی با اشاره به اینکه طبق آیات قرآنی شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‎خورند، ابراز کرد:شهدا جهاد در راه خدا را شیرین‌تر از زندگی می‌دانستند و در راه آرمان‌های مقدس از جان خود و زندگی در دنیا گذشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از قدرت‌های جهان و عوامل استکباری از جمله آمریکا و اسرائیل در جنگ تحمیلی از صدام حمایت کردند تا انقلاب اسلامی ایران را به نابودی بکشانند ابراز کرد: رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر رژیم بعثی از جان خود گذشتند.

این مسئول جنگ نرم دشمن را توطئه‌ای برای از بین بردن روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در بین مردم به‌ویژه جوانان خواند و گفت: دشمن از این راه به دنبال نفوذ در کشور و سست کردن پایه‌های نظام است.

کرمی در مورد شهید حمید مرادلو یکی از شهدای تازه تفحص شده بیان کرد: این شهید در عملیات نصر هفت که درگیری‌های سخت و پیچیئدهای داشت به فیض رفیع شهادت نایل شد و حضور این شهید این پیام را در بر داشت که راه شهیدان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شهید محسن حججی مردانه و حسین‌وار پای در میدان نبرد گذاشت و استوار و راست‌قامت به شهادت رسید، ابراز کرد: افتخارآفرینی و رشادت شهید حججی سبب شد تا دهها میلیون سر در جهان به احترام او بلند شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اطاعت از ولی فقیه را ضروری خواند و گفت: شهدا برای ما پیام‌هایی داشتند و ما باید ضمن ایستادگی در برابر دشمنان و توسعه عدالت، به حفظ حجاب و عفاف و ترویج سبک زندگی اسلامی پایبند باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر