۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۹۱۹۸
نشست کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیرعامل استان فارس به منظور بررسی دستورالعمل‌ها و اقدامات لازم، در فرودگاه بین‌المللی شیراز برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، نشست کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیرعامل استان فارس به منظور بررسی دستورالعمل‌ها و اقدامات لازم، در فرودگاه بین‌المللی شیراز برگزار شد.

این نشست با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان فارس، مدیرکل فرودگاه‌های استان و رابطان 30 دستگاه اجرایی فعال در کارگروه راه و شهرسازی شامل نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، شرکت گاز، شرکت توزیع برق استان، جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی، برای بررسی دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل در فرودگاه بین‌المللی شیراز برگزار شد.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست، بررسی دستورالعمل‌ها و اقدامات پدافند غیرعامل در فرودگاه، بازدید از مناطق فرودگاهی، تمرین قطع برق فرودگاه و بررسی راهکارهای مواجهه با بروز مشکلات پزشکی هنگام بازگشت حجاج به وطن بود.

در پایان این نشست مهمانان از بخش‌های مختلف عملیات مثل برج و اپروچ و تأسیسات و تجهیزات فرودگاه بازدید کردند و تمرین قطع برق فرودگاه به منظور سنجش عملکرد سیستم‌های پشتیبان (دیزل ژنراتورها و ups‌ها) انجام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر