۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۸۶۹۲
استاندار چهار محال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تولید امنیت پایدار و مقابله با حملات ترکیبی دشمن از وظایف سازمان پدافند غیر عامل است.
به گزارش پایداری ملی، قاسم سلیمانی روز سه شنبه در شورای پدافند غیر عامل استان گفت: اقتصاد مقاومتی یک نوع پدافند غیرعامل است که وقتی دشمنان تلاش می‌کنند به هر نحوی به کشور ضربه بزنند، بتوان با آن‌ها مقابله کرد. 

 وی افزود: فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل باید به گونه‌ای باشد که در بین مردم رواج یابد که در این مورد صدا و سیما و سایر رسانه‌ها نقش مهمی دارند. 

سلیمانی خاطر نشان کرد: ۲ میلیارد ریال اعتبار به طرح جامع پدافند غیرعامل در استان تخصیص شده که تا کنون ۵۰ درصد آن جذب شده است.

استاندار تاکید کرد:با توجه به اشراف کامل  مسئولین سپاه قمر بنی هاشم (ع) به مسائل نظامی و آلودگی‌های محیطی از سوی دشمن باید فرمانده قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل از این مجموعه انتخاب شود. 

وی افزود: یک سند راهبردی باید برای پدافند غیرعامل تهیه شود و کمیته‌های مختلف پدافند غیرعامل طبق آن سند فعالیت کنند. 

سلیمانی با اشاره به توسعه پایدار جامعه گفت:تولید امنیت پایدار و مقابله با حملات ترکیبی دشمن از وظایف سازمان پدافند غیر عامل است.

در ادامه این نشست فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان گفت:راه اندازی قرارگاه پدافند غیر عامل یکی از ضروریات فعلی جامعه در برابر تهدیدات دشمن از جمله تهدیدات زیستی، هسته‌ای، شیمیایی و بیوتروریسم است. 
سردار علی محمد اکبری افزود: در حوزه‌های مختلف، تشکیلاتی در قالب قرارگاه و کارگروه‌های مختلف توسط پدافند غیر عامل ایجاد شده است که پایش مستمر تهدیدات از وظایف ذاتی این کارگروه‌ها است. 

وی افزود: صیانت از اطلاعات نظامی، اداری در فضای سایبری از دیگر وظایف شورای پدافند غیرعامل است. 
اکبری تصریح کرد: مسئله پیشگیری و ایمن سازی کشور در برابر بلایای طبیعی از مسائلی است که باید به صورت جدی پیگیری شود تا دامنه صدمات و آسیب‌ها کم شود. 

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) تاکید کرد: فرمانداران نسبت به شناسایی نقاط حساس شهرستان‌ها در بحث پدافند غیرعامل اقدام نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر