۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۸۶۶۵
با مشارکت سازمان پدافند غیر عامل کشور؛
دومین کنفرانس «پدافند غیرعامل و توسعه پایدار» توسط وزارت کشور و با مشارکت سازمان پدافند غیرعامل کشور و بیش از ۳۰ دانشگاه، پژوهشگاه و دستگاه اجرایی مهر ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، کنفرانس پدافند غیر عامل و توسعه پایدار توسط وزارت کشور و با حمایت و مشارکت سازمان پدافند غیر عامل کشور و بیش از ۳۰ دانشگاه، پژوهشگاه و دستگاه اجرایی  در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۵ مهر ۹۶ برگزار می‌شود.

باتوجه به ماموریت وزارت کشور و ارتباط تنگاتنگ با سایر وزارتخانه‌ها و مجموعه‌های کلان دولتی تلاش شده تا در این کنفرانس با تشکیل کمیته راهبردی متشکل از ۲۲ وزارتخانه و دستگاه اجرایی کشور، امکان به اشتراک گذاری آخرین تجارب پدافند غیرعامل در میان مدیران و متخصصان بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی فراهم شود.

محورهای همایش نیز عبارتند از: «پدافند غیر عامل، پیشرفت پایدار مردم محور و نهادهای اجتماعی»، «پدافند غیر عامل و انرژی پایدار»، «شهر پایدار و پدافند غیر عامل شهری»، «پدافند غیر عامل و ایمنی»،   «فرهنگ، آموزش و پدافند غیرعامل»، «اقتصاد مقاومتی و پیشرفت پایدار»، «اماکن تاسیسات و زیرساخت‌های پایدار»، «سلامت پایدار و پدافند شیمیایی»، زیستی و پرتویی»، «فناوری اطلاعات و دفاع سایبری» و «آمایش سرزمینی دفاعی، مناطق مرزی و پدافندغیرعامل».

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر