۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۲۸۶۰۰
جلسه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل یکشنبه هفته گذشته در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل همدان برگزار شد.در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دشتکی مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مصادیق بلند قرآنی در حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: در استان ظرفیت های بسیاری جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل وجود دارد که از این دست می توان به وجود 1800 مسجد، 2200 هیأت مذهبی و 1500 مبلغ دینی اشاره کرد.
تشکیل جلسه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل همدان

همچنین در این جلسه بهرامی معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان نیز در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل به بیان نکاتی پرداخت.

در ادامه این جلسه صوفی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری به بیان تعاریفی از پدافند غیرعامل پرداخته و به اهمیت و جایگاه این موضوع کلیدی که ریشه در قرآن و احادیث اسلامی داشته و مفهومی است که خداوند در وجود انسان نهادینه کرده اشاره کرد و افزود: این جمله مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که فرمودند: پدافند غیرعامل یک اصلاست برای همیشه، نه یک مقطع خاص، به خوبی روشنگر اهمیت و جایگاه والای پدافند غیرعامل در کشور اسلامی ایران است.
تشکیل جلسه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل همدان
در ادامه ایشان موضوع پدافند فرهنگی را تشریح کرده و موضوع فرهنگ را بسیار کلیدی دانست و گفت: با اینکه پدافند غیرعامل در زمینه فرهنگ سازی در سطوح مختلف جامعه کارهای زیادی انجام داده ولی باز هم کار کم صورت گرفته و باید در این راستا تلاش بیشتری صورت پذیرد.

همچنین وی از تمامی دستگاه های مرتبط با پدافند غیرعامل خواست که برنامه های خود را در حوزه ی آموزش عمومی پدافند غیرعامل که یکی از اهداف اصلی و متعالی این دستگاه است تا جلسه آتی این کارگروه ارائه دهند.

در انتهای این جلسه صوفی از حسن توجه و همکاری کلیه اعضای شرکت کننده در جلسه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر