۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹
کد خبر: ۲۸۵۶۱
با حضور فرماندار قلعه گنج و سایر اعضا جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،‌ وحدت عیدی فرماندار قلعه گنج  در سخنانی گفت :امروز کشور  در برهه حساس تری نسبت به گذشته قرار دارد چرا که کشور ما با توجه موقعیت جغرافیایی در معرض تهدیدات مختلف از سوی دشمنان قرار دارد و یکی از این تهدیدات بیوتروریسم است .

وی افزود: این دست تهدیدات انواع مختلف دارند که کشور را در زمان طولانی تری وبا شدت بیشتری فلج میکنند وبهترین روش مبارزه با این دست تهدیدات شناسایی واقدام لازم وبه موقع در قبال آنهاست.

 عیدی در ادامه به بحث تراریخته در مواد غذایی اشاره کرد و گفت: این موضوع امروز نمود خود را به صورت جهانی نشان داده و به یک مشکل جدی در سطح بین المللی تبدیل شده است.


در ادامه احمدی معاون جهاد کشاورزی شهرستان قلعه گنج با تأکید بر آمادگی لازم را در برابر بیوتروریسم بیان کرد:  موقعیت جغرافیایی شهرستان به گونه ای است  که نیازمند راه اندازی پست های قرنطینه لازم در مبادی مرزی با شهرستانهای همجوار استان سیستان وبلوچستان هستیم تا از آلودگی وگسترش بیماریهای مربوط به نخیلات وسایر محصولات کشاورزی جلوگیری کنیم چرا که عمده محصولات این منطقه خرما است که در صورت از بین رفتن باغات خرما کلیه اقلیم منطقه دچار بحران میگردد.
     

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر