۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۸۴۳۰
ازسوی کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیر عامل استان کردستان:
اعضای کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک و نماینده کارگروه دفاعی ،امنیتی و اجتماعی شورای پدافند غیرعامل استان کردستان از بیمارستان توحید سنندج بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، یک تیم از اعضاء کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیر عامل استان شامل نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر با همراهی مسئول حراست بیمارستان توحید و کارشناس پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بخش های مختلف بیمارستان توحید بازدید کردند.
بازدید از بیمارستان توحید سنندج انجام شد.

ابتدا قبل از انجام بازدید میدانی جلسه­ ای با حضور مسئولین بیمارستان توحید در دفتر ریاست بیمارستان انجام شد و وفایی نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استان توضیحاتی در خصوص اهمیت موضوع رعایت الزامات پدافند غیرعامل در مراکز ثقل به ویژه مراکز درمانی را ارائه نمودند و هدف اصلی از انجام این بازدید را ارزیابی تهدیداتی عنوان کردند که می­توانند عملکرد بیمارستان را در شرایط اضطرار دچار اختلال نمایند.

بازدید از بیمارستان توحید سنندج انجام شد.

در ادامه نماینده نیروی انتظامی به تشریح فرایند انجام بازدید پرداختند. و در پایان جلسه هم ریاست بیمارستان به تهدیدات بالقوه ای که بیمارستان در معرض آنها قرار دارد اشاره نمودند. در نهایت از قسمت های حساس بیمارستان از جمله ژنراتور، اتاق سرور ، انبار دارویی و مکان های ذخیره سوخت بازدید میدانی انجام گردید. 

بازدید از بیمارستان توحید سنندج انجام شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر