۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۸۴۲۹
مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان جنوبی
دکتر عابدی مدیرکل پدافند غیرعامل استان، پدافند غیرعامل را مردم محور دانست و بر نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی و اشاعه مباحث و الزامات پدافند غیرعامل در سطح جامعه تاکید کرد.

به گزارش پایداری ملی، روز سه شنبه سومین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان خراسان جنوبی در سال جاری به ریاست جانشین استاندار محترم و فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی و فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) ، با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل و تمامی اعضای قرارگاه در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد.

امسال پدافند غیرعامل با نگاه ویژه ای پیگیری خواهد شد

در ابتدای جلسه دکتر عابدی مدیرکل پدافند غیرعامل استان، پدافند غیرعامل را مردم محور دانست و بر نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی و اشاعه مباحث و الزامات پدافند غیرعامل در سطح جامعه تاکید کرد.

وی با تاکید براینکه " باید به پدافند غیرعامل نگاه ویژه ای داشت "، خواستار اجرایی شدن مباحث و الزامات پدافند غیرعامل توسط دستگاه های اجرایی شد.

عابدی با اشاره به ضرورت افزایش ارتباط بین قرارگاه ها و کارگروه های ذیل آنها با اداره کل پدافند غیرعامل عنوان نمود : این ارتباط منجر به افزایش ایده های نوین و خلاقانه و کاهش هزینه ها شده و کارهای کارشناسی پخته تر و جامع تر نتیجه آن خواهد بود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزاری جلسات قرارگاه پدافند زیستی را به صورت ماهیانه بسیار خوب و مفید ارزیابی کرد و خواستار استمرار این مهم در جهت پیش بینی و پیشگیری و آمادگی در مقابله با تهدیدات حوزه زیستی در استان شد.

در پایان سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و جانشین فرمانده قرارگاه پدافند زیستی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در سطح جامعه بر استفاده از ظرفیت بسیج در پیشبرد این مهم تاکید کرد.

همچنین در این جلسه نیز مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب روستایی و شهری در خصوص پروژه های در دست اقدام و مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل اعلام گزارش نمودند و مقرر گردید با برنامه ریزی اداره کل پدافند غیرعامل استان بازدید از حوزه کاری آنها بعمل آید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر