۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۸۴۲۸
نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی:
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز ایران و ایرانی به ایمان دلاورمردان غیرتمند و سلحشوری که در تامین امنیت و شرافت مردم از جان خود گذشتند می نازد، تاکید کرد: ایرانی به موشک هایی که به دستان توانمند سپاه مردمی به مرکز فرماندهی داعش در دیرالزور با اقتدار فرود آمد و پاسخی به ترقه بازی تروریست های دست پروده استکبار جهانی بود،می بالد.

به گزارش پایداری ملی، محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درنشست علنی مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، گفت: نزدیک به دو ماه از انتخابات پرفروغ ریاست جمهوری می گذرد که مردم ما با حضور خیره کننده در پای صندوق های رای دنیا را به حیرت واداشتند.

نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این مجال با تبریک مجدد به رئیس جمهور منتخب و آرزوی توفیق برای وی و دولت دوازدهم در خدمت به ملت و نظام جمهوری اسلامی امیدوارم دولت آینده با توان و انرژی مضاعف بتواند در برابر چالش های فراروی کشور به ویژه در حوزه مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال اقدامات موثری انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه بی تردید پرهیز از تفرق و دو قطبی کردن جامعه و تکیه بر وحدت و انسجام ملی حول محور ولایت فقیه و قانون اساسی برای تعالی و پیشرفت کشور امری مسلم و حیاتی است، گفت: باید از مسائلی که متاسفانه بعد از انتخابات ریاست جمهوری بعضا شاهد آن بودیم اجتناب کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه امروز ایران و ایرانی به ایمان دلاورمردان غیرتمند و سلحشوری که در تامین امنیت و شرافت مردم از جان خود گذشتند می نازد، تاکید کرد: ایرانی به موشک هایی که به دستان توانمند سپاه مردمی به مرکز فرماندهی داعش در دیرالزور با اقتدار فرود آمد و پاسخی به ترقه بازی تروریست های دست پروده استکبار جهانی بود،می بالد.

محمدی گفت: حمله به مواضع داعش نمادی از اقدام راهبردی و عبرت آموز جمهوری اسلامی ایران بوده  و نشان داد فرزندان این ملت در صیانت از حریم امنیت کشور کوچک ترین اقدام نابخردانه را جوابی پشیمان کننده خواهند داد و به پرورش یافتگان دست آموز تروریست های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و عربستان ثابت کرد که عرصه سیمرغ جولانگاه وهابی ها و تکفیری ها و داعشی ها و اربابان آن ها نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به مسائل مختلف کشور، گفت: طبق آخرین گزارش بانک جهانی وضعیت کسب و کار کشور نامناسب است.

وی ادامه داد: ایران در محیط کسب و کار در بین 190 کشور در رتبه 120 و در بین 20 کشورهای منطقه در جایگاه 16 قرار دارد که اصلا خوب نیست. موانع پیش روی مسیر بهبود کسب و کار از عواملی است که فعالان اقتصادی آن را مانع فعالیت خود می‌دانند و تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید به راه‌کارهای جهادی دست بزند.

محمدی خواستار توجه به سیل متقاضیان اشتغال به ویژه در قشر جوانان شد و افزود: شرکت های تعطیل شده و در آستانه تعطیل باید رسیدگی شود، کمتر روزی است که اخبار صندوق‌های بازنشستگی و موسسات مالی و اعتباری و نگرانی از پرداخت مالیات‌های سنگین از سوی اصناف شنیده نشود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی،حال که دولت دوازدهم درحال شکل گیری است انتظار حداقلی مردم این است که با هدف قرار دادن اقتصاد و اشتغال و بکارگیری نیروهای اصیل و کارآمد و تکیه بر توسعه پایدار زمینه حکمرانی خوب را که بتواند باری از دوش مردم بردارد محقق سازد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش،گفت: گام های خوبی برای آبادانی حوزه انتخابیه ام برداشته شده اما هنوز فاصله زیادی با مطالبات مردم داریم.

محمدی با تاکید بر ضرورت تغییر نگاه دولت به استان قزوین افزود: قزوین نقش پدافند غیرعاملی نسبت به پایتخت و البرز دارد.

وی در پایان خواستار افزایش بودجه استانی به قزوین شد و گفت: باید با نگاه کارشناسی نسبت به بازنگری در تعریف شاخص ها در تخصیص بودجه به استان اقدام شود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، افزود: ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری می تواند جذابیت های استان قزوین را دو چندان کرده و ارزآوری خوبی برای ما به همراه داشته باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر