۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۸۰
امام جمعه شهرکرد:
نماینده ولی فقیه درچهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: نهادینه کردن آمادگی پدافند غیرعامل و آشنایی جامعه با این آمادگی ضروری است.

به گزارش پاينا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با اعضای کارگروه های پدافند غیرعامل استان افزود: پدافند غیرعامل گرچه برای تحقق اهداف خود نیازمند سیاست‌ها، قوانین و مقررات و بودجه و اعتبار است اما از همه اینها مهمتر توسعه علمی است.

وی گفت: پدافند غیرعامل راهبردی چاره ‌ساز برای مشارکت آحاد جامعه به خصوص فرهیختگان، محققان و متخصصان در افزایش توان دفاعی و پایداری کشور است و رهبرمعظم انقلاب با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در پدافند غیرعامل مسیری روشن برای تمامی مجامع علمی و دستگاه‌های اجرایی و قانونگذاری کشور مشخص کردند.

وی تاکید کرد : دشمنان، نبرد را نه تنها در میدان های جنگ که در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دانش و فناوری به کشورهای هدف تحمیل می‌کنند که با دقت در مجموع این تهدیدات و آمادگی پدافندغیرعامل می توان از این بحران ها به سلامت عبور کرد.

امام جمعه شهرکرد افزود: پدافند غیرعامل به یقین یکی از بهترین‌ شیوه‌ها برای نمایش پایداری میهن اسلامی است و این موضوع مهم که تلاقی علوم و فنون با اندیشه‌های دفاعی است، کشور را در مقابل تهدیدات مصون خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر