۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۷۳۸۰
کولیوند خبر داد:
مدیر کل پدافند غیرعامل وزارت بهداشت گفت: با توجه به موقعیت ویژه استان بوشهر در حوزه‌های مختلف، این استان به عنوان قطب ویژه پدافند غیرعامل از ناحیه وزارت بهداشت و آموزش پزشکی معرفی می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، پیرحسین کولیوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه اورژانس هوایی کشور به 32 پایگاه افزایش یافته است اظهار داشت: سی‌و‌دومین پایگاه اورژانس هوایی  در گچساران افتتاح می‌شود و این در حالی است که تا پایان دولت یازدهم تعداد اورژانس‌های هوایی در کشور به 44 پایگاه افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه  افزایش خدمات به بیماران سکته‌های قلبی و مغزی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: با افزایش خدمات به بیماران سکته‌های قلبی و مغزی، این بیماران دیگر دچار عارضه نمی‌شوند و پس از 48 ساعت از بیمارستان مرخص  می‌شوند و سالم به منزل بر می‌گردنند.

سرپرست اورژانس کشور از تجهیز آمبولانس‌های اورژانسی خبرداد و خاطر نشان کرد: 2400 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی کشور افزوده شد و این در حالی است که آمبولانس‌های جدید در راه است.

کولیوند، با بیان اینکه این هفته  200 آمبولانس موتوری وارد ناوگان اورژانس تهران می‌شود گفت: 200 آمبولانس موتوری دیگر به شهرهای پرجمعیت که دارای ترافیک شهری هستند افزوده می‌شود.

وی با اشاره به خرید 400 دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل برای مناطق صعب‌العبور افزود: 400 دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل برای مناطق صعب‌العبور ، کوهستانی و برفی در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه بوشهر به عنوان قطب ویژه پدافند غیرعامل معرفی می‌شود گفت: با توجه به موقعیت ویژه استان بوشهر در حوزه‌های مختلف، این استان به عنوان قطب ویژه پدافند غیرعامل از ناحیه وزارت بهداشت و آموزش پزشکی معرفی می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر