۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۷۰۸۷
سردار غیب‌پرور در همایش فضای مجازی بسیج:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته است.
به گزارش پایداری ملی، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش فضای مجازی بسیج با اشاره به اهمیت پاسداری از انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت‌فقیه، اظهار داشت: شرط دفاع و پاسداری از دین خدا وجود انسان‌های عاقل و بیدار دل است.

وی افزود: از آغاز تاکنون میدان‌های مختلفی برای دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان آن پیش آمده است، زمانی دفاع از اسلام در جبهه‌های جنگ بود و امروز علم و فرهنگ تجلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن با دین و اعتقاد ما سر کار دارد و در تلاش است تا مردم را از دین تهی نماید و ازرش‌هایشان را بگیرد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: دشمن چون باطل است و ریشه ندارد، لذا زمانی که ما خوب عمل نکنیم، او فاتح میدان خواهد شد و فضای مجازی یکی از عرصه‌هایی است که در صورت عملکرد ناصحیح ما، دشمن پیروز می‌شود.

وی با بیان الزامات پیروزی در جنگ نرم، یادآور شد: همان طور که ما در هشت سال جنگ تحمیلی روی نیروهای خودی و دشمن و وضعیت جغرافیای زمین تمرکز می‌کردیم، در عرصه فضای مجازی نیز باید بررسی کنیم که چه تعداد نیروی کارآمد و حرفه‌ای در اختیار داریم و موانع را بشناسیم، زیرا میدان جنگ نرم، میدان بی‌رحمی است.

سردار غیب‌پرور متذکر شد: عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته و امروز به گونه‌ای است که همه امکانات گذشته در یک گوشی تلفن همراه تجمیع شده است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در زمینه فضای مجازی تأکید کرد: در این میدان باید جایگاه خود را بشناسیم و نباید در این عرصه خوش خیال باشیم.

سردار غیب‌پرور در پایان با اشاره به مقدمات لازم برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در آغاز باید هم‌افزایی داشته باشیم در قدم بعدی باید در جهت به روز شدن خود و امکانات و روش‌ها اقدام نمود و در نهایت باید بر تأثیرگذاری اقدامات فرهنگی در کف جامعه متمرکز شویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر