۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۶۹۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت:
هادی ابراهیمی با بیان اینکه بسیاری از کشورها توانستند قدرت بازدارندگی در شرایط بحران و حساس ایجاد کند افزود: با توصیه‌های مقام معظم رهبری و تلاش دولت اقداماتی در بخش‌های پدافند صورت گرفته است.
هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز 9 اردیبهشت ماه 92 در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی که در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم ساری برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کاری که امروز در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در قالب اورژانس صحرایی مشاهده کردیم بسیار ارزشمند است و نشان دهنده آمادگی دست اندرکاران بخش سلامت استان در شرایط بحرانی و غیرطبیعی می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن مازندران در بخش آفات و بلایای طبیعی نیاز است از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای شرایط و موقعیت‌های اضطراری استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تجربه سیل در شهرهای چالوس، نکا و بهشهر در سال گذشته گفت: با توجه به تغییرات جوی و شرایط آب و هوایی مسئولان مازندران با همکاری مردم استان توانستند به نحو احسن و شایسته مدیریت کنند.

ابراهیمی یادآور شد: هر چه میزان در برابر شرایط حساس و ویژه، آمادگی داشته باشیم می تواند برگ برنده‌ای برای مدیران مازندران و مردم استان باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها توانستند قدرت بازدارندگی در شرایط بحران و حساس ایجاد کند افزود: با توصیه‌های مقام معظم رهبری و تلاش دولت اقداماتی در بخش‌های پدافند صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: هر میزان قدرت بازدارندگی و آمادگی همه جانبه در مواقع حساس و بحرانی در کشورها داشته باشیم به همان میزان پویایی و کارآمدی آن را نشان می دهد.

ابراهیمی با اعلام اینکه گام‌های خوبی در بحث پدافند عامل برداشته شده است گفت: بودجه‌های خوبی برای این بخش پیش بینی شده که امیدواریم تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جزء دستگاه‌های برتر و موفق استان است اظهارداشت: امروز دستگاهی موفق است که بتواند این حوزه را به خوبی مدیریت کند و مشابه این کار در دستگاه‌هایی از جمله آب، برق و تاسیسات زیربنایی استان انجام شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر