۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۲۶۱۰۸
مومن نسب:
کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به اینکه جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در ذهن افراد، محل وقوع این جنگ نرم را خانواده و هدف آن فروپاشی این نهاد به عنوان رکن اصلی جامعه دانست.
به گزارش پایداری ملی، روح‌الله مومن نسب پیش از ظهر امروز ۱۴ اسفندماه در نشست چالش های فضای مجازی که به همت کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه فضای مجازی محیط زیست جدید بشر است، اظهارکرد: اینترنت امروز یک هویت مجازی به افراد می‌بخشد به طوری که شهرت و تعداد دوستان فرد بیش از زندگی حقیقی او است.

وی با اشاره به تاثیر بازی‌های رایانه‌ای بر ذهن افراد، تصریح کرد: بازی‌های رایانه‌ای خشن، خشونت را در ذهن بازی‌کننده عادی‌سازی می‌کنند.

کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به تاثیر گوشی‌های هوشمند بر سلامت انسان یادآور شد: یک گوشی موبایل می‌تواند یک‌هزار و ۲۰۰ بیماری ایجاد کند.

وی افزود: طبق پژوهش‌های انجام شده سن آغاز تضعیف حافظه و بروز نشانه‌های آلزایمر در اثر استفاده از فضای مجازی و کاهش استفاده از حافظه بلند مدت توسط افراد پایین‌تر آمده است.

کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به اینکه جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در ذهن افراد، گفت: محل وقوع جنگ نرم خانواده و هدف آن فروپاشی این نهاد به عنوان رکن اصلی جامعه است.

مومن‌نسب با اشاره به ارزش هر کلیک در فضای مجازی، گفت: هر کی لیگ در فضای مجازی می‌توانند به این ۴ تا ۴۰ سنت ارزش داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه محدودیت زمانی در استفاده از اینترنت در کشور ما رعایت نمی شود، تصریح کرد: استاندارد استفاده از اینترنت در اروپا ۱۶ ساعت در ماه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر