۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۵۹۴۲
سخنگوي سپاه با بيان اينکه آزمايش‌هاي موشکي سپاه تابع مصوبات شوراي عالي امنيت ملي است، گفت: رياست شوراي عالي امنيت ملي بر عهده رئيس‌جمهور است.
به گزارش پایداری ملی، سردار رمضان شريف ظهر امروز در حاشيه مراسم معارفه مسؤول روابط عمومي سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همه آزمايش‌هاي موشکي سپاه تابع برنامه منظم و زير نظر شوراي امنيت عالي ملي بوده و رياست اين شورا نيز بر عهده رياست جمهوري است که مصوبات آن به تصويب مقام معظم رهبري مي‌رسد.

وي با بيان اينکه قدرت موشکي ايران روال منطقي خود را طي مي‌کند، افزود: مطمئن هستيم قدرت موشکي ايران تاثير بازدارندگي خود را دارد و اگر دشمنان انقلاب ديوانگي کنند سيلي سختي از ملت ايران مي‌خورند.

سردار شريف با بيان اينکه اينکه برجام و برنامه موشکي دو موضوع جداگانه است، اظهار داشت: قطعاً اگر قدرتمندي و عبور نظام از گردنه‌ها نبود دشمن هرگز حاضر به مذاکره نمي‌شد و اين ناشي از قدرت دشمن نبوده بلکه ناشي از قدرتمندي ايران بود که حاضر به مذاکره با ايران شدند.

وي با بيان اينکه افزايش توانمندي‌هاي دفاعي از دوران دفاع مقدس شروع شد، گفت: مجاهدت و آزمايش‌هاي مکرر که با حمايت‌هاي مجدانه رهبر معظم انقلاب همراه بوده باعث شد با تلاش‌هاي جهادي فرزندان ملت به اين قدرت دست يابيم که گوشه‌هايي از آن براي متنبه شدن دشمن، در آزمايش‌ها و رزمايش‌هايي که داشتيم به نمايش گذاشته شد.

سخنگوي سپاه با بيان اينکه سياست نرمش قهرمانه مقام عظماي ولايت يک بار ديگر بي‌اعتمادي و عهدشکني آمريکا را براي مردم ايران و برخي به اثبات رساند؛ افزود: اين موضوع باعث افزايش قدرت نرم‌افزاري ايران در مقابله با آمريکايي‌ها شد.

سردار شريف با بيان اينکه دشمن در ضعيف‌ترين شرايط موجود قرار دارد، گفت: دشمن در منطقه معضلات زيادي دارد و اگر قادر بود، بايد مسائل افغانستان، عراق، يمن و سوري را حل مي‌کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر