۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۵۶۴۵
شورای آمریکا- ایران با انتشار نامه ای سرگشاده ضمن اعلام برائت از دیدگاه های ترامپ، حمایت خود را از ایرانی ها اعلام کردند.
شورای آمریکا-ایران به دنبال اقدام روزهای گذشته «دونالد ترامپ» مبنی بر صدور یک دستور اجرائی درباره منع ورود اتباع ۷ کشور مسلمان از جمله ایران به این کشور با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام برائت از ترامپ، حمایت خود را از ایرانیان اعلام کردند.

در متن این نامه سرگشاده خطاب به ایرانیان آمده است:

«ما  مردم آمریکا با فرمان اجرایی ترامپ مبنی بر عدم ورود شما به آمریکا مخالف بودیم  و اکنون نیز اعلام می کنیم که برای حمایت از شما در کنارتان ایستاده ایم.

ما آمریکایی ها از نژادها، مذاهب و اعتقادات مختلف، پیر و جوان، فقیر و غنی، فعال در تمام حرفه ها اعلام می کنیم که با فرمان ترامپ مخالف بودیم. برخی از ما مقامات دولتی هستیم که از اجرای این دستور امتناع می ورزیم. ما وکلایی هستیم که در جهت اعتراض به این قانون در دادگاه به پا خاسته ایم. ما روزنامه نگارانی هستیم که خبرهای کسانی که از این قانون  آسیب دیده اند را انتشار می دهیم.

در مجموع، ما می دانیم که ایرانیان جزء مدبرترین، موفق ترین، قانون مدارترین و مهربان ترین گروه مهاجرانی هستند که آمریکا تا به حال مشعوف استقبال از آنها بوده است؛ لذا همواره کنارتان بوده و از شما حمایت می کنیم.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر