۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۵۲۳۱
مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: اقدامات عملی در نظارت پسماند های پزشکی باید بیشتر شود تا این زمینه مشکل خاصی نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار احمد جهانسری در دیدار با مدیرعامل سازمان پسماند های شهرداری تبریز با تأکید بر ساماندهی پسماندهای پزشکی اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز یکی از فعال ترین و به روز ترین سازمان های زیر مجموعه شهرداری است که تلاش خواهیم کرد در حد توان این سازمان را حمایت و پشتیبانی کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی افزود: یکی از مهم ترین و کار آمد ترین فعالیت های این سازمان در بخش آموزش شهروندی است که در بین مردم بسیار تاثیر گذار بوده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: اقدامات عملی در نظارت پسماند های پزشکی باید بیشتر شود تا این زمینه مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: پدافند غیر عامل راهکاری لازم برای مدیریت می باشد که در حفظ جان انسان ها و سرمایه آنها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

جهانسری گفت: پدافند غیرعامل می تواند مشاور خوبی برای تمامی مدیران باشد تا در زمینه های مدیریتی راهکار های مناسبی را برای سازمان ها ارائه دهد که ما نیز تلاش خواهیم کرد در بخش های احداث کارخانه زباله سوز ، پسماند های پزشکی ، و نخاله گاه ها با سازمان مدیریت پسماند همکاری داشته باشیم و راهکار های لازم در این خصوص را ارائه دهیم.

مدیر عامل سازمان پسماندهای شهرداری تبریز نیز در این جلسه، گفت: در بخش نخاله‌های ساختمانی با تفاهم ‌نامه‌ی که بین یکی از کارخانه‌های استان داشته‌ایم سعی خواهیم کرد نخاله‌های ساختمانی را ساماندهی کنیم .

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات اخیر سازمان احداث کارخانه زباله‌سوز بوده است که شهر تبریز به‌عنوان اولین شهر ایران در سال‌های آینده دارای کارخانه زباله‌سوز خواهد بود.

علیرضا اصغری گفت: سازمان پسماند تلاش خواهد کرد همکاری بیشتری با پدافند غیرعامل استان داشته باشد و به‌عنوان یک مشاور درزمینهٔ های مختلف همکاری کند.

اصغری در پایان گزارشی از اقدامات سازمان و فعالیت‌های مرکز دفن فنی و مهندسی زباله و تصفیه‌خانه شیرابه و زیرساخت‌های سازمان مدیریت پسماند را ارائه نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر