۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۵۱۷۲
در راستای اهداف پدافند غیرعامل:
مدیر کل پدافند غیرعامل استان سمنان از تاسیسات نیروگاه شهید بسطامی شاهرود بازدید نمود و در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت تولید برق استان و همکاران و مدیران نیروگاه برگزار شد، به بررسی مشکلات پیش روی نیروگاه و مسائل و موارد مختلف پدافند غیرعامل در این مرکز پرداختند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،مدیر کل پدافند غیرعامل استان سمنان از تاسیسات نیروگاه شهید بسطامی شاهرود بازدید نمود و در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت تولید برق استان و همکاران و مدیران نیروگاه برگزار شد، به بررسی مشکلات پیش روی نیروگاه و مسائل و موارد مختلف پدافند غیرعامل در این مرکز پرداخت.

در این جلسه مدیر کل پدافند غیرعامل استان، با اشاره به حفظ انرژی های کشور گفت: تهدید و فرصت حوزه انرژی را باید مد نظر قرار داد و تخریب زیر ساختها و نیرو گاهها از اهداف و مقاصد دشمن است و حفظ سرمایه های ملی را از اهداف پدافند غیرعامل ذکر کرد که باید به هر نحوی از آن حراست نمود.

همچنین وی خواستار رعایت ملاحظات و ملزومات پدافند غیرعامل در حفظ و حراست از مراکز و نیروگاههای تامین برق شد. در ادامه کارخایی با اشاره به تامین و تهیه مولد انرژی در دستگاهای اجرایی خواستار کمک نیروگاه شاهرود در این زمینه شدند و افزودند انتقال تجربیات و آموزش از اهداف پدافند غیرعامل  است که نیاز است دوره های آموزشی و رزمایش هایی در امر حفظ نیروگاه در این مرکز برگزار گردد.

مدیرکل پدافند غیرعامل مقابله با تهدیدات مستمر دشمن را با اقدامات پدافندی مستمر، در راستای کاهش آسیب پذیری مهم دانست و خدمات رسانی و ایجاد فضای آرام و اعتماد بخش جهت امنیت مردم را از رسالت و مفاهیم و معانی پدافند غیرعامل برشمرد.

در ادامه جلسه مهندس مهتدب مدیرعامل تولید برق سمنان گزارشی از وضعیت تولید برق و اقدامات و ملاحضات پدافند غیرعامل را در نیروگاه برق شهید بسطامی را عنوان کرد و در ادامه اعضای جلسه به بحث و تبادل نظر درخصوص نحوه اجرای  مناسب ملاحظات پدافند غیرعامل در نیروگاه شهید بسطامی شاهرود پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر