۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۵۰۸۱
با توجه به اینکه گسترش فرهنگ مطالعه در کشور و بویژه در استان همدان یکی از اولویتهای پدافند غیر عامل و در گرو حمایت همه جانبه سازمانها ونهادهای نظام و توجه خاص مسئولان به این امر است ، اولین تفاهم نامه همکاریهای مشترک فی ما بین اداره کل پدافند غیر عامل استانداری همدان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان با رویکرد و هدف ترویج فرهنگ پدافند غیر عامل در بین آحاد جامعه از طریق کتاب و کتابخوانی و مطالعه منعقد گردید .

آقای حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان ، همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی در راستای پدافند غیر عامل ، در اختیار قرار دادن اقلام فرهنگی ( پوستر و ... ) در مناسبتهای مرتبط ، کمک به برگزاری دوره های آموزشی با موضوع پدافند غیر عامل را از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه برشمرد .

امضای تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره پدافند غیرعامل استانداری همدان و کتابخانه های عمومی استان

خانم زارعی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز ؛ به تأمین بخشی از جوایز مسابقات کتابخوانی ، مساعدت در استفاده از سالن های آمفی تئاتر کتابخانه ها جهت برگزاری برنامه های فرهنگی  و در دسترس عموم قرار دادن و امانت کتب اهدایی اداره کل پدافند غیر عامل در کتابخانه های عمومی به عنوان تعهدات اداره کل کتابخانه های عمومی در این تفاهم نامه  اشاره کرد .

روز چهارشنبه مورخ 1 /10 /95 و با حضور مدیران هر دو اداره کل و در محل اداره کل کتابخانه های عمومی استان این   تفاهم نامه ، در قالب یک مقدمه و 9 ماده ، امضا و مبادله گردید .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر