۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۵۰۳۱
سید رسول حسینی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان با توجه به اهمیت و نقش قرارگاه زیستی و مسئولیت سپاه استان به عنوان جانشین قرارگاه با سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان دیدار داشتند .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان با توجه به اهمیت و نقش قرارگاه زیستی و مسئولیت سپاه استان به عنوان جانشین قرارگاه با سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان دیدار داشتند.

در این نشست حسینی گفت : با توجه به وضعیت استان از لحاظ جغرافیایی و همچنین از لحاظ کشاورزی و دامپروری ضرورت دارد کلیه برنامه های بیوتروریستی دشمن رصد و پایش گردد و با راه اندازی ، تجهیز و آموزش تیم ویژه کاری مراقبت های لازم در زمینه مسائل قرارگاه زیستی آمادگی لازم در استان همدان ایجاد گردد.

 همچنین در ادامه سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: توجه به تقسیم بندی کارگروه های هشتگانه قرارگاه زیستی استان و واگذاری مسئولیت دو کارگروه به سپاه و توجه ویژه به این امر بسیار ضروری است.

ابوحمزه در ادامه از تلاشهای صورت گرفته در اداره کل پدافند غیر عامل تشکر نموده و آمادگی خود و  همکارانشان را جهت هر گونه همکاری اعلام داشتند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر