۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۴۹۰۹
ایرج کارخائی بهترین نیرو و موثرترین افراد را برای فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل محصلین و دانش آموزان در مقاطع مختلف برشمرد و خواستار همکاری و همیاری بیشتر سازمان دانش آموزی با اداره کل پدافند غیرعامل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در همگانی کردن و فراگیر شدن اصل مهم پدافند غیرعامل در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در راستای استفاده و بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل موجود در بخش دانش آموزی برای افزایش اطلاع رسانی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در سطح استان سمنان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با رئیس و معاون سازمان دانش آموزی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات ایرج کارخائی بهترین نیرو و موثرترین افراد را برای فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل محصلین و دانش آموزان در مقاطع مختلف برشمرد و خواستار همکاری و همیاری بیشتر سازمان دانش آموزی با اداره کل پدافند غیرعامل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در همگانی کردن و فراگیر شدن اصل مهم پدافند غیرعامل در جامعه شد.

وی سازمان دانش آموزی را یک ظرفیت بالقوه برای همراهی در شناسایی تهدیدات و کمک در حل بحرانهای مختلف برشمرد و افزود با تشکیل کمیته دانش آموزی پدافند غیرعامل و اجرای برنامه های مختلف آموزشی و رزمایشی اهداف و رسالت پدافند غیرعامل پیگیری و دنبال خواهد شد.

در این جلسه عامریون رئیس سازمان دانش آموزی و محمدرضا خزر معاون دانش آموزی گزارشی از اهداف و برنامه ها و طرح های سازمان دانش آموزی را در سطح استان ارائه نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر